MER VITT

Hej Martin Timell och alla andra händiga människor!!!!

Eftersom en elektriker skulle komma hit idag fick jag stanna hemma från mina andra planer för dagen.
Då passade jag på att måla våra soffbord vita. De var mörkbruna med rött inslag i innan.
Blev väldigt fint tycker jag.

Något som inte är fint är att el-killen aldrig dök upp.
Nu sitter jag här. Ensam och övergiven av elektricitetens medhjälpare.
Eller ska jag säga medbrottsling. Han har ju knyckt min TID!!

Tid som jag hade kunnat lägga på annat.
Exempelvis:

  • Hälsa på en kollega och gosa med barn
  • Öva på en handvolt utomhus
  • Utveckla det perfekta bön-biff receptet så Viktor lär sig äta bönor
  • Hyra en metalldetektor och söka efter värdefulla mynt i grannskapet
  • Busringa...



ÅH! Jag minns busringningens ljuva tid. Jag och mina kompisar var 10 år.
Eftersom jag var en väldigt feg person när jag var liten gjorde jag busringningar som:
-hejjagheterrapunsen...eh...ochärenprinsessa..hiihihhihiih *klick*
-HEHEHEHEH hallååååååoooouuuu *klick*
-hehehe piiihihififihahahah *klick*

Medans de andra, lite mer sofistikerat lyckdes med:
-hjälp mig, HJÄLP MIG!! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt lilla barn!
-men oj, vad har hänt?
-Det bara gråter och gråter... jag STÅR INTE UUUUT HJÄLP INNAN JAG SLÄNGER UT DET! *klick*

-Hallå är det Göran? Jag vill bara säga att du är så JÄVLA snygg! hejdå *klick*
........

HEJ INTELLIGENSSKILLNAD!

Har ni gjort några kul busringningar?



Kommentarer
Postat av: Maria Johnsson

Hahahaha, kommer du inte ihåg när vi busringde från Stenbackaskolans elevtelefon?! Varenda rast ringde vi samma stackars tant... hahaha, fy vad elaka vi var :P

2012-01-31 @ 14:18:12
Postat av: Linda

HAHAHAHAH!! Neej vad roligt!! Jag minns inte tanten. BERÄTTA MER! Minns bara att vi ringde "heta linjen" men killarna på linjen dummförklarade oss ganska ofta :P

2012-01-31 @ 20:32:40
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH!! Neej vad roligt!! Jag minns inte tanten. BERÄTTA MER! Minns bara att vi ringde "heta linjen" men killarna på linjen dummförklarade oss ganska ofta :P

2012-01-31 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0