1 år

Idag har jag och Viktor varit tillsammans i 1 år.
2011 har varit det bästa året i hela mitt liv. Utan att överdriva.
Det har hänt så mycket bra och jag har utvecklats mer på det här året än vad jag gjort under resterander år.
Jag är tacksam för allt. Men mest är jag tacksam för Viktor.

Hade jag varit rik hade jag gett honom allt han pekade på.
Då är det ju synd att han aldrig pekar på hästar, söta kattungar, söta bebisbarn, årsprenumerationer på Illstrerad vetenskap och Jeffrey Campbell skor............

Ikväll ska jag laga middag, kanske damma av blockflöjten och spela en kärleksvisa, tända ljus och bara pyssla om honom.


Det är bra att Viktor ser ut att genomlida världens värsta tid i livet och jag käkar upp min näve endast för nöjes skull. Det är helt enkelt bara bra att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0