Slut på CG kapitlet

Idag jobbade jag min sista dag på City Gross.
På tisdag börjar jag på mitt nya jobb i en annan butik i enbart fiskavdelningen.
Det är jättejobbigt att skiljas från alla de jag tycker om.
Även om jag bara jobbat i 1,5 år så har det hänt så mycket tack vare jobbet som förbättrat mitt liv.
Jag träffade Viktor på jobbet, fick fina nya vänner, utvecklat mina matskillZ till en betydligt högre nivå och kunnat spara ihop till en superfin lägenhet.

Önska mig lycka till på nya jobbet!


Min fina avskedsblomma!

Kommentarer
Postat av: Millan

woho!! Lycka till, det kommer ga kanonbra:) massa pussar / Foralltid, din CGMillan

2012-01-30 @ 02:56:39
Postat av: Linda

TAACK MILLAN!! Hälsa på mig sen, jag ska ge dig den bästa fisken i världen. Puss puss/ din 4-ever/ CGCOOP Linda

2012-01-30 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0