morgonstund har frukost i mun, inte guld. Det är äckligt

Godmorgon!

Morgonljuser skiner genom fönstret. Fåglarna i trädet på vår trädgård kvittrar glatt och säger godmorgon till mig på fågelspråket. Lugnet sprider sig likt en ljummen dimma över mitt hem. Hade jag kunnat sova lite till.

NEJ DET HADE JAG INTE!!!!!!!
IDAG SKA JAG STÄDA!!!!!!!!!!

Som jag längtat.

Det må låta sinnessjukt och alldeles mentalt galet men jag har verkligen längtat efter en ledig dag som jag kan lägga på att pyssla i ordning här hemma.

OCH SEN ATT ÄTA DÅ!!!!!
Jag har längtat efter frukost sen igår kväll.
När Viktor hade somnat satt jag och kollade på recept tills jag nästan höll på slita bort min magsäck för att slippa känna hunger.

Nu väntas frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0