Pepparsprej

Godmorgon munsbitar! ...eller säger man mumsbitar? För så har jag sagt i hela mitt liv.

Det här inlägget tänker jag ägna åt världens bästa pojkvän.
Och det är..............................FRASSE BENGTSSON!!!!!

Nej det är det inte. Det är Viktor. Jag vet inte vem Frasse Bengtsson är. Men jag hoppas han lämnar mig i fred i varje fall!!!! Den där Frasse alltså..
Vilken typ!

Häromkvällen berättade han med entusiasm i rösten att han köpt en gåva till mig.
Nämen åh. Inte behövde väl du... tänkte jag och gjorde en trippelvolt av lycka inombords.

Vad kan det vara. En bukett med 100000 rosor, en bok, en häst, ett verktyg för oss med nätta händer, en minigris. Frågan var öppen tills hans visade en bils på det han köpt.

ETT PEPPARSPREJ.

Det var bättre än allt jag kunnat fantisera ihop. Tänk att min little Vick' har tänkt på min säkerhet så mycket.
Jag känner nästan för att gråta när jag ser honom nu. En liten lyckans tår.



PYS IVÄG MED DIG!!! Är en av alla JÄTTEBRA fraser jag kan börja använda nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0