Snorproblem

Jag hatar situationer som är pinsamma för andra. En pinsamhet de inte vet om själva. 
Den enda som vet är jag.

Ett exempel på det är mannen som knackar på 2 min efter jag kommit hem från jobbet.
Förövrigt en töntig knackning i form av en melodi.

När jag öppnar är det ett företag som vill göra reklam.
Mer info fick jag inte in.
Det enda jag kunde tänka på var GUD VAD PINSAMT VART SKA JAG KOLLA NUUU!!! Märker han om jag sänker blicken bara liiiiite. Nej det gjorde han inte. Jag får verkligen inte kolla. Men den bara hänger där ju. Jag MÅSTE kolla. Hur kan han inte känna att den hänger ut. Det är ju så kallt ute.

Ur näsan hänger världens störtsa och äckligaste snorkråka!!!!

Stackarn. Han som var så trevlig.


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, var helt säker på att du skulle skriva penis..

2012-02-07 @ 22:05:52
URL: http://isans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0