Lilla Killer och Vikcelot

Inatt drömde jag att Viktor berättade en hemlighet för mig.
För flera år sedan hade han haft ett långt förhållande med en tjej. De fick två barn. Under ett år var han där, men allt eftersom kände han sig inte redo och stack. Hur de nu hade kunnat skaffa två barn på 1,5 år med typ 3 års åldersskillnad?

Jag blev chockad och ledsen
och försökte ställa om mig mentalt och stötta honom i att vara pappa till sina barn och försöka ta till mig dom jag också. Allt var ledsamt och eländigt och jag grät och funderade på om jag verkligen ville vara kvar eller inte.

MEN. Då får jag höra barnens namn som Viktor och hans föredetta knåpat ihop.

Killer och Vikcelot.

Killer var tydligen RÅHÄFTIGT! Vikcelot skulle vara en kombination av Viktor och sir Lancelot.

HAHAHA Killer..........


Känn er fria att skriva ner på listan för framtida barn-namn.
Jag är inte den som är den.

Kommentarer
Postat av: carolina

Hejsan tjej !!



kul att hitta din blog min är jag kass på att lägga in i men jag ska jobba tå't eftersom jag har ny dator som är mer sammarbets villig !



ha det gott cina

2012-02-20 @ 21:19:37
URL: http://trollmammacina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0