katthund

Jag ligger hemma och är sjuk. Sjuk och hungrig.......
Hela världen är emot mig!
Här ligger jag, ensam och övegiven.
Hungrig......jättehungrig.......................

Det är ett olösligt problem.
Viktor har lämnat nästet och jag är alldeles för ynklig för att laga något själv.

Nu gäller isbergens lagar
. Äta den enda kroppsdel som går att äta:
Det där mjuka mellan tummen och pekfingret.
Det finns faktiskt en man som fastnade i ett berg och öveldevde tack vare att han åt upp sin mjukisgrej.

Något att tänka på!


Vi har varit hundvakter idag.
Viktor är en fantastisk hundmänniska. Jag är mer en kattmänniska.
Visst, jag gillar hundar och alla andra djur som inte har fler än 4 ben. Men katter har alltid varit en favorit.


Selma i sitt esse!

Tänkte kontra med att googla "världens sötaste katt". Detta blev google's resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0