Det där med att flyga

Igår påväg till IKEA satt en flygvärdinna på tåget snett framför mig och Viktor.
Kolla där, är det vad jag tror att det är skrev jag på sms för att framföra min tro lite diskret.
Viktor nickade nöjt och belåtet. Men om det var för att han snabbt förstod vad jag menade eller om
han nyss vunnit en cowboyninjamatch, det är det bara tomten som vet....................................

Jag beundrar verkligen flygvärdinnor. De gör ett jobb jag hade gjort allra sämst i hela världen.
OKEJ ALLIHOPA! Nu förbereder vi oss för att DÖ!!! Om vi accepterar läget kommer den här resan bli ganska angenäm och OM vi lyckas landa kommer vi uppskata våra liv betydligt mer!
Drick er inte fulla och skit i sömntabletterna. Stöttar vi i havet måste vi vara skärpta och beredda på att simma ut och blir vi attackerade av en haj eller två ska vi inte kissa i vattnet och slå hajen på nosen och kommer det en brännmanet ska vi kissa på varandra. Fast då kommer hajarna tillbaka och vi dör igen!
Sen tar jag ett andetag ur gasmasken som bara delas ut vid nödsituationer. NI SER! RÄDDA SIG DEN SOM KAN O GÅ AV INOM 10 SEKUNDER FÖR DET SKA JAG!!!!


Viktor har börjat tjata om resor.
Då låtsas jag som att det regnar.
Alltså:

Sträcker upp lillhanden lite nätt hållandes i ett paraply och med den andra utsträckt för att känna hur mycket nederbörd som faller ner för att sedan hoppa hejvilt över golven likt små vattenpölar.

Jag hatar att flyga.
Men jag ska. En dag. Det har jag lovat min stora kärlek.


En dag...........

Kommentarer
Postat av: sofia

Du måste vara en av de roligasre figurerna som någonsin skapats

2011-09-30 @ 21:25:23
Postat av: Linda

TACK SOFIA OCH TACK FÖR DU LÄSER O KOMMENTERAR SÅ FLITIGT!!! TACK! :D

2011-10-08 @ 23:51:44
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0