Rubriken är fri, rubriken är fri!!!

Här har jag inte lagt ner min själ på ett tag.
Det kan bero på mycket.

Antingen på att jag succesivt omvandlats till en trött pensionär som inte kan hålla ögonen öppna innan kl 22 och därmed inte har tid att tänka ut något minnesvärt och självklart väldigt utvecklingsbart att skriva.

ELLER har jag laggt tiden på att skapa ett ihåligt glasklot med stoft och damm i där jag sedan anordnat en liten explosion som ledde till att en ny liten mini bigbang skapades och ett nytt litet universum snart skapats.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja ni får välja själva.


Nu ska jag vila bort bacillerna jag har dragit på mig.
Sen ska jag vila bort byxorna jag dragit på mig också.
Vet inte vilket som kommer ta längst tid.

Jag håller er uppdaterade, undersåtar!
Kolla in Anna Anka under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0