någon dag i september

Hej softpantz!

Jag har storstädat hela dagen.
JA MAMMA DU HÖRDE RÄTT!!!

Får ni också vuxen-uppenbarelser ibland? Jag har börjat få det på äldre dar.
Som t ex när man börjar tycka om sill. Eller njuta av en kopp kaffe eller te. Eller varför inte då man tycker att tvättmedel är det roligaste man kan köpa. Eller när man börjar njuta av att vistas i naturen och kanske t.om längta efter att ta på sig ett rejält regnställ och trampa på alla röksvampar tills de inte har någon rök kvar.
DIE YOU SMOKEMUSHROOMS DIE!!!!!!


På tal om något helt annat blir jag och mr Vickan med hörnskåp idag.
Vi har letat jättelänge efter ett sånt som vi kan måla vitt.


Kommentarer
Postat av: malin nilsson

Haha grattis till tillökningen. jag har ett hörnskåp hemma som min farfar har gjort.. och höll på att måla det svart, ska pimpa det med glasskiva i övre dörren och en liten spotlight, fräsigt.

många gillar inte såna skår men hur kan man inte gilla hörnskåp? perfekta att ha i hörnor liksom!



läget annars? jag letar kort till dig haha

2011-09-15 @ 19:54:18
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0