Jultidningar, ack vilka minnen!

Häromdagen kollade jag i en jultidning, ni vet jultidningar som barn får sälja.
Vilken nostalgi! Sortimentet är orört sen mina barnår och priserna är nästan de samma.
Förrutom att man kan vinna en iphone. På min tid var det högsta vinst att vinna en tjocktv med inbyggd video.

Själv kom man aldrig så långt när det gäller vinster.
Jag lyckades alltid komma till steg 1. En penna och ett sketet block eller varför inte en ultimat miniräknare?
Aldrig nådde jag det stora målet: DISCOLAMPAN!

Alla coola barn hade en discolampa.

Som sagt. Jag nådde aldrig det målet.

HUR SOM HELST.

I jultidningen hittade jag intressant bok.
"teckna det du ser"
Men man verkar ju inte alls lära sig det boktiteln lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0