Nu har vi en säng

Igårnatt kom min familj på besök och sov över här.
Hela vardagsrummet var full med sovplatser.

Bara det att jag kom dit på MORGONEN DAGEN EFTER istället eftersom jag ALDRIG vågade sova borta.
Kunde bero på allt från spöken, dinosaurier till tecknade farliga hjärn-monster i lilla sjöjungfrun serien.......

Äntligen fick jag känna på hur det kändes.

Idag var vi på IKEA och jag köpte den där satans sängbalken så sängen äntligen kunde byggas ihop.
Jag vill skänka en liten notis. Jag har byggt över halva sängen själv.
Allt i hopp om att överraska Viktor när han kom hem från jobbet.

Nu ligger han o snarkar.

I sängen som du byggt med kärlek, svett o tårar, tänker ni.
Men där har ni fel. Han ligger i soffan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0