Hörnskåp

Jag har glömt visa hörnskåpet jag och Vickeboi fyndade för 150:-
Vi målade det vitt och så blev det så bra.

Något annat som är bra är vår sängstomme som vi köpte på IKEA idag.
Något som inte är bra är att JAG övertygade Viktor att inte gå tillbaka från kassan till hämta-själv-lagret och köpa träbalken man MÅSTE ha för att sängarna ska kunna ligga säkert i stommen...
Något annat som är bra är Viktors mysiga familj som var här på kvällsmiddag.

Något annat som inte är bra är..........det är.............KRIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

De va jävla va fint skåpet blev :) nästan bud på att ta flyget hem bara för att få måla Klart mitt skåp haha

2011-11-02 @ 15:58:53
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0