Dinosaurier tar över mitt nattliv

Förra månaden när jag och Viktor handlade slängde han ner en film på extrapris.
JURASSIC PARK-alla tre filmerna i en.

HA HA, kul viktor. Tänkte jag. Men han skämtade inte. Han köpte filmen och gick raskt och nöjt hem. Därefter hotade han mig till att åtminstone se film 1 och 2.

Ungefär så.

Det var nu flera veckor sedan vi såg dessa fruktansvärda dinosauriefilmer. Ändå har jag drömt mardrömmar om dinosaurier två nätter på en vecka. Drömmer samma typ varje gång. Att världen får rösta fram om vi vill återuppliva dinosaurier eftersom en forskare funnit användbart DNA för att återställa dom. 55% svarar ja och dinosaurier springer löst i hela världen. Jag stänger in mig i ett badrum o utanför springer dom hejvilt o jag skriker och gårter i panik.

Utnaför badrummet står en 30m lång långhals.

Kan de ens bli 30 meter? Måste googla.....

 

HA! och visst kan dom det! Obehagligt att jag drömmer fakta också...

 

Nu måste jag vänja mig av vid denna rädlsa och sluta drömma. Därför har jag hittat en bild som ska ersätta min bild av riktiga dinosaurier:

 

Mer såhär.

Mindre såhär.

 


Kommentarer
Postat av: Prussiluskiz

HAHAHAHA aj löv jör blögg!

2011-11-09 @ 16:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0