Snabbis

Jag har varit väldigt trött på senaste.
Så trött att jag inte orkat skriva eller ta itu med allt tvätt i badrummet som täcker golvet.
Det har gått så långt att ett litet eget system har uppkommit för minskade komplikationer.
Den här vita tröjan viker jag på det här sättet och lägger på den smutsiga svarta så jag har koll.

Och Viktor stackarn ligger hemma med feber.
Och har suttit med intressemössan och väntat med spänning på om den elaka tjejen i top model verkligen skulle åka ut ur tävlingen eller ej...... det gjorde hon inte.........

Det får mig att tåras lite. Han är så söt som tycker top model är kul.
Jag älskar min sambo.


Kommentarer
Postat av: bajsade bajset är dedär bajs??

Nu fick jag moderkänslor igen.. åhååhhh mår dåligt nu

2011-11-18 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0