I år ska det vara vitt, är det gult har någon pinkat på det

Idag har jag varit ledig.
Har köpt nya knoppar till skänken jag och Vickan fick av mamma.
Var också på jakt efter vita mässingsstjärnor.
Jag har aldrig fastnat för pappstjärnorna så jag håller fast vi min mässing, fast detta året i vitt.
Letade också efter nya gardiner på hemtex och åhlens.

Hittade inga.
Blev ledsen.
Åt lite choklad som tröst.
Blev lite muntrare.
Fick en finne i pannan.
Blev ledsen igen.
Sen fyndade jag ett litet julhus som man kan tända om man vill.

Men om jag vill eller ej, det får ni se nästa vecka.
samma tid
samma kanal

Och...........DÄR försvinner jag¨för ikväll (tänk er i ett rökmoln)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0