Fler julkul saker

Igår fyndade jag ännu mer julgrejer.
Ljusstaken var på extrapris på jobbet och julgransfoten fyndades på second hand för under 50 lappen.
Viktor fyndade däremot inte så mycket. Han stod mest och surade över att allt var läskigt på eriks hjälpen och är bergis på att alla grejer som folk lämnar in har de bajsat, spytt eller pissar på.
OCH VISST HAR HAN RÄTT!

Det är ju halva nöjet med att göra en hattrick på sina gamla grejer som ska skänkas till välgörande ändamål.

Jag kunde inte låta bli att tjuvtända både ljusstaken och ljushuset fast att jag lovat dyrt och heligt att hålla mig till lördag. Som den tortyr till sambo jag är lutar jag mig tillbaka, skrattar elakt och njuter av att vara ond i sinnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0