You would not believe your eyes, if ten million ben&jerrys tasted like shit

TjabbaH!

Först, var beredda på att den här datorn inte fixar att göra lite mellanrum mellan textkolumnerna. Min dator är fortfarande paj. DATORPAJ MED VANILJSÅS. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

.....ok, ska hålla käft.

Håll i era strandhattar nu, för jag har mycket att berätta!
Första uppdateringen är att mitt sockersug är så pass starkt nu att jag äter upp viktor äckliga godis, alltså det enda godis som finns kvar då mitt försvinner ganska snabbt. Sånt äckligt gelantingodis med färg och skit. Smakar grummes tvättsåpa, men det innehåller ju socker så.
Andra uppdateringen är att jag har flyttat igen. Bor numera hemma hos Viktor. Efter lite research fick jag reda på att det blev en ekonomisk belastning att bo där. Plus att jag vantrivdes. Hos Viktor trivs jag. Känner mig som en fullmatad svan varje dag. Och hans familj är så bra så man verkligen VILL hänga dom i granen. Jag har inte mått såhär bra på flera år som jag gör nu.
Tredje uppdateringen är att det är helt underbart att höra Viktor spela början av fireflies på piano på mornarna. Jag tror inte han vet hur pass duktig han verkligen är.
Fjärde uppdateringen. Jag har köpt en ny klänning. Den kan ni beskåda med lillögonen här nedanför.
Femte och sista uppdateringen. Jag tycker inte alls om Ben&Jerry's glass längre. Den är helt grotesk. DÄR, jag sa det. Så. Inväntar redan hatmejl från hela världen.
Tur att man är sådär fräscht tanad!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0