En mobil och en ring rikare

Hej kära blogg..

Hehe, nej jag bah' skojar.
Vad ceasy.

Tja alla maffiabossar och CSI agenter!
Jag har aldrig gillat säljare som står i sina små bås i gallerior som söker kontakt med allt som rör sig.
Men idag, jag noterar, idag (som egentligen inte hade existerat om joden hade gått under igår enligt någon profet) köpte jag en htc gratia av en sådan säljare. Och inte gick jag därifrån med mord i sinnet efter det att jag FICK ett 16 GB minneskort bah' sådär.

Tipsa gärna om bra appar, för jag kan inget sånt.
Jag har hållt kvar i min gamla skrutt i 2 år och har helt blundat för androidvärlden.

Något som är mer värt än en mobil är gåvor. Allt från juveler till guld. Och ringar och hästar.
Jag fick en ring av Viktor idag. En hel-finger-ring. Bara sådär som en spontan present. Jag önskar jag kunde ha den varje dag!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0