Vissta tider är mindre roliga än andra

Jag mår inte bra just nu.
Mår inte bra av att bo såhär. Situationen börjar bli riktigt jobbig och jag vill bara hitta något eget.
På lördag har jag kanske en god nyhet, eller en dålig. Håll tummarna så ska ni få er en blöt köss.
Mår konstant illa också. Illa av att sakna det som kommer om 5 daar, och illa av att gå runt ovetandes av hur framtiden kommer bli i Lund.
Hur lång tid kommer det ta tills jag får något lämpligt? Hur länge måste jag och Simon dela tak?
Jag har inget illa mot Simon eller han mot mig, men hur roligt är det på en skala liksom.
Har börjat få ont i hjärtat också av all stress kring detta och känner mig spyfärdig hela tiden.
Får jag inte möjligheten på lördag så kommer jag bli knäckt.

Jag hade velat va en liten gosebjörn och lägga mig i lill-idet.

FAN TA LUND OM DET INTE GÅR BRA PÅ LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0