Tja, själv kan man dra bort tummen

Jag har en dålig dag. En fruktansvärt dålig dag.
Bostadssökandet ser mörkt ut. Betalde precis en dyr summa för att bli medlem på en sida som jag får bättre tillgång till annonser på. Får lite ångest. Jag är fruktansvärt snål förstår ni. Eller snål och snål. Ekonomisk och valutakär.

Varför kan det inte bara komma en god människa och GE mig en lägenhet, bara sådär och helt gratis! 
Kanske kan köra mitt *pArTy tRiCkZ* som tack.

Ursäkta att jag inte tagit bort resterna av det nagellack det en gång var.. Men jag har haft annat för mig. Som att muterat en bakterie och påbörjat  virkandet av en ypperlig halsduk till vinter år 2078. 


IMPONERAD!?!?!?!?!?!?!???!!!!?!?!?!?!?!?!?!!!




10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0