ThE LaTeSt

HEJ MINA FJUN!

Efter dag 0 så tog jag en lång paus. Vissa av er förstod varför, andra ska jag förklara för nu.
Jo. Ibland när man minst anar det dyker den där speciella personen upp.
Han som är så speciell att ordet "speciell" inte räcker till. Han som kommer med uppenbarelsen om vad det innebär att faktiskt vara kär på riktigt.
Just han träffade jag på jobbet för en tid sedan. Viktor, killen som lärde mig filéa fisk.
Visst låter det romantiskt?
På dag 0 kom Viktor hem från sin 2,5 månader långa resa. Det var alltså till hans ankomst jag räknade ner till.

Till något helt annat. Jag har fått tag på en lägenhet. I andrahand under en 6 mån period.
Jag flyttar redan den 1 april.

Sen vill jag också nämna att jag har blivit sjuk. Råsjuk! Jag sväljer rakblad och hostar ut mina lungor för att sedan svälja dom och spy upp dom igen. Mår som en skjuten älg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0