I skåne ska alla vara frigående

Vilken grymt bra dag!
Hade öppningen i fisken, vilket är en drömtid för ju tidigare man börjar desto snabbare går dagen.
Och nu vill jag verkligen tiden ska gå snabbt för imorgon blir den bästa dagen i mitt liv.
Jag har längtat i över 70 dagar nu.

Sen har man ju fått smaka på lite sevärdigheter en dag som den här.
En människa som såg precis ut som en vuxen Stewie Griffin.
En brevbärare med butcrack o ett gäng med hönor och en tupp utanför CG.
Om det är någon som har en get eller kanske en liten gris så får ni gärna ta me dom dit så kan vi starka en liten farm tillsammans.


Typiskt skåningar. Tar med sig hönorna överallt!
HA! Snacka om frigående.

HA HA HA  HAAA HA!!

OJ. OJOJOJ vad roligt det var. Hoppsan hej.


1. Jag kan inte fatta att jag skriver siffra 1 nu.

Kommentarer
Postat av: millan

det är bara stört att det faktiskt bor hönor utanför cg, intill ringvägen. kan man välja en mer olämplig plats?! dom har varit där i flera år, det visste du inte va??!! första gången vi såg dom ringde morsan till "fågelskyddsföreningen", eller nått.. men det verkar som att dom inte tyckte det var konstigt. konstigt.

2011-03-15 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0