Dag 0

Är precis hemkommen från IKEA med Sara och Ellen. Två väldigt fina skånetjejer.
Långsiktigt så kan inte den här dagen bli så mycket bättre. Jag menar, börja dagen med IKEA och sluta dygnet
med att slänga mig i famnen på någon som är som mitt syre.
Men det är inte förräns sent ikväll. Nu måste jag mellanlanda här och göra absolut ingenting.
Har inte energi till att packa upp det jag köpt på IKEA. Vill städa mitt rum men har inte rätt energi till det heller.
Kan bara sitta o känna adrenalinet och nervositeten öka. Känner mig nästan lite fånge i mig själv.
När jag är nervös eller rastlös så biter jag mig själv i läppen, alltså inne i munnen. jag har typ bitit sönder hela min käft bara på en dag.

Men låt oss nu prata om något annat som inte gör mig lika nervös. Min poncho. Min ultimata poncho!
Den är beige och har en svart läderkant. Ska visa i färg vid ett senare tillfälle.




0.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå JAG MÅSTE VETA vad det här med dag 0 innebär!!! NU! ARRGH!

2011-03-23 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0