Viktor har träffat någon annan

I en vecka har det pågått..
Viktor har mindre tid, går ofta upp på sitt rum och är där inne själv och länge.
Jag har länge misstänkt att han har en affär vilket till min stora förvåning var sanningen.

I stor skräck såg jag honom med min största rival.
Hans nya kärlek!
Han (!) var mörk och lite glansig i sitt yttre. Han var lite bredare än Viktor själv. Men jag antar att det är det han har gillat hela tiden.... Sen sken om honom. Aldrig skulle jag fysiskt kunna överglänsa den gyllene gestalten. Han förmedlade känslor till Viktor mer än vad jag hade kunnat göra under min röda vecka. När jag såg Viktor ligga där öga mot öga mot sin älskare utan att kunna släppa blicken. Då förstod jag att jag inte hade någon chans att få honom för mig själv.

Det är inte lätt att acceptera och gå vidare när en i relationen har en kärleksaffär.
Mindre lätt är det att försöka förenas och bli tre.
Men jag måste, för jag älskar Viktor. Och Viktor, han älskar både mig och Philip.

Philip... det är så han heter. Den där stora mörka TVn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0