Stenkul

Stenar med budskap är en klassiker i nästan alla Svensson hem.
Jag själv tycker de är lite för mycket för att representer något i mitt hem.
Kärlek är underskattat och andra snuttegulliga uttryck trillar sällan ur min mun.

Jag är mer hård och säger bara tuffa saker.

.....

Som..........Coooool blood tungmetall yeeeah och hurra osv.

Hehehe ok det va inte kul.

Egentligen är jag inte hård alls.


Men jag gillar ärligt talat inte budskapsstenar.
Och därför var det så himla kul, att bland alla stenar med jag älskar dig, kärlek, du är min bästa mjukaste fluffigaste vän osv osv, så fanns där också något så simpelt och ändå så starkt. Dill.

HAHAHAHAHAHAHAH!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ni anar inte vad jag skrattat åt det.


HA! HA! TOKAR! Tänkte jag. Skriver DILL på stenen!!! KAn man ju inte göra jööö!!!!
Detta har jag fnissat åt i flera dagar, fram tills nu. Ikväll. Innan jag skrev detta inlägg.
Det är ju självklart att stenen är gjord för små fina ört-odlingar.


Hur har jag kunnat undvika den logiska tanken?????

Det roliga dog lite nu när det finns en logisk förklaring.................




:(




Kommentarer
Postat av: ANNAna

HAHAHAHA!!!! KLOCKRENT!!!!

2011-06-25 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0