Semester

I fredags började min semester!
På de få dagar fram tills nu har jag och Vickan både köpt en soffa på IKEA, varit på bröllop nr 1 av 2 den här veckan och hälsat på min familj i Karlshamn.
Viktor introducerades för Asarums stolthet. Minigolfen. Eftersom Asarum är en håla på cirkus 5 personer tycker 4 att banan är fin vilket blir en majoritet. Sann statitsik!

Ännu mer ska göras för idag ska jag köpa utemöbler medans Viktor är på svensexa. Sen tar semestern slut ganska snabbt och vipps så är det 1 juli och vi flyttar till vår marklägenhet!



Viktor med sin psycho-look-giRlFrIeNd. Kul att inte en enda bild blev bra på oss!

Alla tre bytte ringar. Det var så himla gulligt!

Sebastian och Louise roade sig med samma underhållning.

Jocke och mamma!

HÄR, mina kära skåningar. HÄR HAR NI BILDBEVISET. Det FINNS alltså en strippklubb i Karlshamn!!!!


Kommentarer
Postat av: linda

är det salami på tårtan??

2011-06-22 @ 14:13:34
Postat av: Linda

Självklart!!



Nej det är rosblad som är frostade tror jag. Skitgoda!

2011-06-22 @ 18:30:53
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: linda

jaha jag kunde verkligen inte få de att likna något annat men då förstår jag (;

2011-06-23 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0