Ett älskvärt köp

Idag har jag och Mr Viktor spanat in utemöbler till vår TRÄDGÅRD(!!!!!!!!!!!!!!!!!) och blommor och träd att plantera. Här nedan skådar ni DaVinchi. DaVinchi var den minst gayiga blomman. De andra hette Peace och Beautiful dawn osv osv.

Vi har köpt vårt första gemensamma köp också. En ultimat dammsugare!

Jag HATAR att dammsuga.
Först måste man dra ut sugjäveln ur ett skåp. SEN måste man sätta i saldden i flera olika kontakter eftersom den ändå aldrig räcker till ett helt rum. SEN välter helvetet och jag lär mig ganska så snabbt att älska livet med den smutsiga miljö som är och blir genast utstött av samhället!!

MEN, så är det en smart och fullkomligt älskvärd människa som kom på den sladdlösa dammsugaren.
Som bara står i ett hörn, väger ingenting, välter inte och bäst av allt: Den har ingen sladd.

Jag mår bra nu.


HEJ HEJ SÄGER DAVINCHI!

HEJHEJ SÄGER VÄRLDENS BÄSTA DAMMSUGARE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0