så overkligt

Det känns inte som det är verklighet.
Det är svårt att försöka tänka sig in i hur alla ungdomar känner sig, hur deras familjer mår, hur alla avlidnas familjer och vänner mår. Hur allas liv från och med nu kommer vara förändrade föralltid.
Jag kommer kräkas om jag tänker på det för mycket idag. Vilken skräck och vilken sorg de bär på.
Läste utdrag ur mördarens dagbok på aftonbladet innan. Han hade planerat detta så länge och olyckligtvis lyckats. Det är läskigt, äckligt, obehagligt och bara fan!
Må straffet vara långt och plågsamt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack, vad gullig du är och vad glad jag blir!



Det stämmer att man har rätt till olika mycket pengar beroende på om man har jobbat eller ej innan man är föräldraledig. Eftersom jag inte hade jobbat före jag var föräldraledig och därför fick så lite pengar för mina dagar gav jag bort nästan alla till C. Därför levde på på hans lön när jag var mammaledig och på hans föräldrapenning och mitt studiebidrag när han var pappaledig. För oss fungerade det bra:)



Har någon av er högre SGI är det nog smartast att den personen tar ut flest dagar skulle jag gissa. Nu finns ju vårdnadsbidraget med och det kanske kan vara en idé annars?:) Hoppas det var till lite hjälp!

Kram och ha en underbar sommar ni med!!

2011-07-25 @ 00:26:51
URL: http://juliaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0