show me some love kittn'

Häromdagen skulle jag och Viktor ut på cykeljakt då min cykel blev stulen första natten i vårt idylliska område.
Istället för en cykel hittade jag något annat.
Något som fick mina käkar att framgå till ett rejält överbett, salivet droppade och varenda muskel i kroppen krampade ihop till en damp och kärleksklump.

MÅSTE.........KLAPPA....IIIIIIHHIHIHIHIHihihihi...KIIIIIIIIIIISE!!!!!

Efter succesiv närgång lyckades jag komma fram till katten. Grejen var bara den att han inte gav mig en endaste liten blick..............

Kommentarer
Postat av: Linnéa A

åååh hahahah helt underbart!! jag känner igen mig... :P

2011-07-19 @ 22:20:16
Postat av: Linda

Hahah eller hur!! Så mysko men ändå så söt katt! Har du också lite katt-otur ibland?

2011-07-22 @ 15:31:18
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0