Min första fläskläpp

Igår fick jag mitt livs första fläskläpp.
Av en MAN!
MIN MAN!!!

Viktors passion är att retas, killas, nypas, skaka, trycka, rista, kittlas, lyfta osv osv.
Igår var det kylas.
Han tryckte sin iskalla Ben&Jerrys mot mitt nakna ben och jag fäktades i alla panik för att få honom att sluta.
I all fäktande och i hans sprudlande glädje av att göra det igen råkade jag få glasspaketet på läppen och jag fick min första fläskläpp.

Nu ligger han och sover, lillvickan. Han jobbar betydligt mycket mer än jag och har få lediga dagar så jag vill inte störa hans skönhetssömn när tiden är så dyrbarn. Men det kliar i kroppen. Jag vill springa in där och vråla mitt djungelvrål att frukosten är klar, tuppen han galt och att IKEA inte väntar på oss om vi inte dyker upp i tid. Det är dit vi ska idag.

Men jag låter bli. För den här gången.


HEJDÅ KOMPISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0