Malmö museum

Jag fyllde år i lördags. Ett perfekt tillfälle att faktiskt låta min familj möta Viktors familj.
Vi slängde ihop en grillning i söndags och det gick över all förväntan!
Dagen därpå också då jag gav förslaget att vi skulle gå på museeum.
Jag tror inte det finns någon som älskar museum så som jag.
Och jag tror inte jag vet några som tycker museum är så ointressant som min familj.
Synd att Viktor jobbade som missade den förträffliga intelligenshöjande upplevelsen.


Jocke och mamma höll hand

Louise och Sebastian höll hand

Jag höll inte hand...

"häxor" som brändes på bål måste vara en utav världshistoriens värsta dödsdomar. Men kolla tredje ovanifråns efternamn...

Slutligen, min favorit. Gustav Vasa! Jag vet inte varför jag fastnat för den där gubben. Kanske under samma omständigheter som att jag gillar Mc Hammer.................. 


Hehehehe. Dagens torra historiska skämt. Den bjussar jag på. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0