Lampan utan ande

Godmorgon myskuddar!

Jag har långledigt. Mitt sommarschema hade mixats ihop med en annans så jag är ledig tills söndag. Vad ska jag göra nu då när jag är ledig? Jag känner ju inte så många i Lund. Är det nu jag ska ta chansen att göra något spännande? Som att sätta mig med en stor grupp tjejer som fikar och liksom försöka smälta in. Skratta när dom skrattar och prata gemensamma minnen osv?

Eller så ska jag försöka utveckla min och den oranga kattens relation.
Idag bjöd jag tex på skinka och en blöt kyss.

Katten valde skinkan och gick.

Eller kan jag fortsätta pyssla i vårt hem.
Imorse kom Viktors pappa och hjälpte oss att borra hål i tak och väggar sa vi kunde sätta upp viktors pojkvän (tvn) Philip på väggen och lampan i taket.

Har ni några bra tips vad jag ska göra på min ledighet?

HAHAHAHAHAHA åh, kom att tänka på historien om vår lampa.
Den lyder:

Jag och Viktor var på IKEA ett bra tag innan vi flyttade för att spana in grejer till vårt hem.
Jag fick syn på lampan (som vi nu har köpt) och blev förälskad.
Viktor säger i princip: NEJ, vilken ful TANTLAMPA!!!
Jag säger:   :(
Några veckor senare sitter Viktor och spanar på IKEAS hemsida och utbrister lyckligt:
LINDA!! Jag har hittat den perfekta lampan för oss. Den har lite äldre stuk samtidigit som den har en ljuskrona, du som tycker det är så kul att tända ljus!
Jag: ...........



Sladden ska så småningom fästas i taket, bara så ni vet. Annars skäms jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0