Vad ett tackkort kan göra mycket!

Vilka UNDERBARA kunder det finns!
Förra veckan ringde en kund och beställde en smörgåstårta.
Hon berättade att hon var känslig mot ägg och inte ätit det på flera år, fast hon var inte allergisk utan fick bara ont i magen. Min mamma har samma problem så jag berättade om hur hon gjorde för att kunna äta ägg. Det är en speciell ägkokare man sätter i micron. Det verkar vara ett ämne i skalet som de inte tål då det kokas utan skal.
Hur som helst så hittade jag ingen sån äggkokare förrutom på en hemsida så jag skrev ner på en lapp hur kunden skulle göra och vart hon skulle leta som hon fick med när hon hämtade sin smörgåstårta. Idag fick jag hem det här.

Jag är så rörd!

Som grädde på moset har jag fått minst 5 klappar av kunder idag.
Tack-klappar på armen för att jag hjälper dom eller haha-oj-såg-inte-priset-själv-klappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0