Johanna hjälte moscán

Jag har en vän som jag tycker om.
Jag har en vän som tycker om mig.
Vissa tider tycker ingen om någon.
Men det varar inte särskilt länge för tycker man om någon så gör man bara det!

När mitt liv är mörkt är hon där och tänder åt mig så jag ska kunna se igen.
Och så har det varit i många år.
Jag hoppas jag har gjort detsamma för henne.

Jag beundrar henne på många plan.
Men det jag vill dela med mig av om henne är vilket stort hjärta hon har.
Hon håller på att utbilda sig till något som ger henne titeln att hjälpa människor.
Hjälpa dom från sig själva, från missbruk, från psykiska problem eller människor som
fått en orättvis uppväxt. Hon kommer vara ett stöd för människor som på något sätt behöver vägledning.
En hjälte rent ut sagt.

Min lilla Johanna ska bli hjälte.
Och det är jag stolt över.
FATTAR DU DET?!

Det är så mäktigt och jag blir imponerad bara jag tänker allt du kommer få göra.
Tvekar inte en sekund att Du kommer klara det!




52.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0