Nifflas is back in toWn

Godkväll!

Jag skriver ju bara om mig själv här. Det kanske är dags att ta steget nu
och visa er runt bland mina nära och kära. FULL FART!

Idag har jag fått finbesök av Niklas.
Han är på arbetsuppdrag här i Lund och då passar det ju ypperligt att ta nårgra timmars ta-igen-snack på max efter jobbet.

Niklas är min allra bästaste killkompis och har varit ett bra tag.
Han är väldigt snäll och skrattar nästan alltid. Då ser han ut som på bild nr 1.
Ser han inte ut så ser han ut som på bild nr 2 där han kliar sig i sitt nya skägg.
Niklas, eller Nifflas som jag föredrar att kalla honom, utbildar sig till svetsdykare.
Det tycker han är rålekt.
Niklas blir ledsen om man sparkar honon på benet, men glad om man bjuder honom på rabatt på max.

När jag tänker efter är vi ganska syskonlika.
Båda är blonda och har blå ögon.
Båda har samma humor och tycker att apelsinkrokant är den godaste marabou chokladen.
Men vi lyssnar absolut inte på samma musik och jag kollar absolut inte på the big bang theory som han gör....

Vänner som honom växer inte på träd.
så, nu var det sagt. Känner mig otroligt snäll!

Hoppas på ytterligare ett tackkort nu!


Visst ser det ut som en dold pistol i munnen på den groteskt äckliga clownen? Vad skulle den kunna ha för funktion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0