Jag ÄR en världsmästare

HEJJE!!

Jag har inte varit en världsmästare på att uppdatera.
Jag har heller aldrig varit en världsmästare i spjutkastning.
Eller skidskytte.

Vad är grejen med skidskytte egentligen?
Okej, nu ger jag gärnet med skidorna så jag kommer först.
HOLD IT! Måste bara avbryta den spännande tävlingen med att lägga mig på mage som en säl och skjuta på lite prickar. Helt utan anledning. Sen, SEN åker jag vidare för att återupprepa detta tills ingen orkar mer!!

Vad kul det hade varit om en av skidåkarna hade en kulspruta stället... eller en bazooka.

Kötta pricktavlan!!!!

Nåväl.

Imorgon ska jag förresten börja gymma igen.

FRED.



61.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0