Tänk på den, sportnördar!



Ja här sitter jag och känner mig sportig.
Hehe.
Okej, torr humor.

Det har varit mycket sport idag.
När jag kom hem satt Simon och skrek i soffan. Rakt ut skrek han!
Sen hör jag hur bordet flyttas då och då. Det är han som puttar på det.
Sen hör jag hur han går runt runt runt och muttrar, sen skriker han igen.

Han ser på handboll..............

Efter handbollen slog han va tvn och surade ett bra tag på sitt rum.


Sport och religion är samma sak!
Det enda rätta laget där endast dessa är värdiga vinnare!
Om något annat lag vinner över det älskade laget är det krig!
Istället för att acceptera att båda har tid för vinst i livet.


Det är precis samma sak!


Och så sitter det en grupp främlingsfientliga människor i Sverige som påstår sig tycka Sverige vore bättre utan islam. Men sport, det är grejer det!


59.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0