MIG MIG MIG och så lite mer mig

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLIHOP!
Som ni har längtat efter ett bildregn med cambilder på mig. Jag har inte fått min dator som jag beställde häromdagen, men Simon har kommit hem med sin.
Det här är det absolut ledsnaste jag kan göra.
Notera den indiska pricken mellan ögonen. Det är ingen indisk prick. Det är en finne. En finne jag fick efter att ha tröstätit 400 g choklad på en dag.
Såhär ser jag ut när jag är mellankolisk. De gånger jag är det vill säga.
Såhär ser jag ofta ut efter jag sagt något kul eller efter något av alla mina roliga skämt. Känns alltid som att det ger en ökad effekt.
Och för er som skiter blanka fan i hur jag kan se ut och inte så ska jag berätta hur jag mår. Det bryr ni väl er om? Eller?????
Jag har ont i halsen. Halsmandlarna? Köttlarna? Det där som sitter där jag håller i halsen?
Jooooooooo men så att... Det var det jag hade att dela med mig av denna timmen.
/Intresseklubbens chefredaktör
Linda Nilsson


68.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0