Lite kärlek

Vilken mycket bättre dag det varit idag!
Det är tack vare alla kunder.
fick världens bästa kommentar idag av en kund där han uttryckte sig så kärleksfullt:
-jag och min fru åker hit just för att du gör ett så bra jobb. Vi tyckte att du var så duktig på att göra extraarbete med karpen vi köpte och sedan dess har vi åkt från Dahlby och hit för att handla hos dig.

Sen dess har jag vart lycklig.

för er som inte vet hur en karp ser ut kan jag för eder visa.


Gillar hur killen kombinerar sängkammarblicken med en fet fisk på samma bild.



72.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gillar hur killen kombinerar sängkammarblicken med en fet fisk på samma bild.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-01-06 @ 00:35:27
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha, du är för rolig!

2011-01-06 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0