Klappar och eget rum


Fick världens finaste kakfat av min syster i julklapp! Som alla andra ska jag ha mina smycken på det. Jag har en hel del så fick börja med några för att bara provköra liksom.

En annan fin julklapp är ugglan Magnus som jag fick av Simons föräldrar. Det har hänt ett flertal gånger att jag pratat om ugglor i deras närhet och så hittade de den här. Den ska stå på en lampa så den lyser, men nu äger jag ingen lampa så den får pryda mitt rum sålänge i sin enkelhet.

Ni är nog en del som undrar hur läget ser ut här hemma, mellan mig och Simon.
Igår delade vi upp oss i lägenheten. Han fick det stora rummet och jag fick det lilla. Och det här känns otroligt bra. Eftersom jag inte är student är det ganska svårt för mig att hitta någonstans att bo i Lund, därför får vi lösa bokrisen såhär med ett varsitt rum. Vi har slijts åt som vänner och kommer fortsätta att vara det.

Där har ni en kortfattad sammanfattning om dagens läge.


68.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0