Jag har en ny och alldeles egen dator



Tjenna!

Här sitter jag med något mellan tänderna.
Undra vad det kan vara?

Kan det vara en bit timjan från laxburgarna från jobbet?
Kan det vara ett och annar fjäll från en fisk jag skrubbade bort fjället på idag.
ELLER kan det vara lite grus från snön ja käkade innan.

Spänningen är olidlig och jag vet inte vad jag ska tro.

Jag vet inte vem jag är längre.


Ok.
Jag ska vara tyst.

Jag har fått min dator idag! För 4500 kr så är den helt okej. Lite plastig men okej.
Webcamen är inget vidare dock. Som ni ser.
Men jag är nöjd eftersom jag inte är den som är den som inte är den som är den men som ändå är den som ÄR den. iF yOu KnOw WhAt I mEaN.


67.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0