Helvetet som är det bästa i världen

Fy vilken jobbig dag.
Trodde inte att jag kunde må såhär pga en sån här grej som ändå inte är så stor och som inte varar i många månader.
Jag har mått illa hela dagen idag. Och gråtit. Gråtit mig till sömns första gången i mitt liv. Till råga på det har varenda låt som får mig påmind spelats på radion på jobbet.
Fick stänga av annars hade jag börjat gråta.
Gråten sitter i halsen vad jag än gör och vart jag än är.
Men egentligen mår jag bra. Jag har aldrig mått så här bra och inte tidigare känns en sån äkta lycka.
Nu vill jag bara att tiden ska gå fort! Början på det här året kan inte börja bättre.

Känner mig sjukt töntig som skriver på ett så hemlighetsfullt sätt och delar inte med mig.
Men det ska jag. I sinnom tid.

Okej, ska hjälpa er på traven.
1. NEJ JAG ÄR INTE GRAVID.
2. NEJ jag är inte överkänslig och har mens.
3. NEJ jag har inte svalt 2 kg muttrar.
4. NEJ jag bär inte på en livsfarlig smittsam sjukdom.
5. NEJ mitt marsvin Glenn har inte dött.




73.

Kommentarer
Postat av: Malin

:D



Hm jag tycker nog också warm cotton och sen är shower fresh vääääldigt fin också :D



Aw, skönt att du är frisk nu då :) så jeavla segt att va sjuk. I stort sett hela min familj är dåliga nu så hoppas jag klarar mig.. har trots allt sjult lågt immunförsvar :( men peppar peppar!



jul och nyår, julen var lugn faktisk. va både hos pappa och mamma. Sen nyår blev det middag med tjejerna. också ganska lugnt. Lite god mat och fint sällskap så är allt bra :)



2011-01-05 @ 18:01:14
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0