Er modekung

Hej alla som har nakna brudar som sin bakgrundsbild på datorn!

Jag är SÄMST på att skriva.
Sämst på att uppdatera.
Ok, jag är inte sämst på att skriva, har trots allt läst kalligrafi.
Jag vill heller inet påstå att jag är dålig på att skriva med tårna heller, för det går, skapligt nog.
MEN. TILL SAKEN. Jag skriver så tråkig här. På senare dar vettni.

Nejmen så att....

Så jag tänkte visa en glammig sida av mig. För att locka intresset hos er igen.




DAGENS UTRUSTNING:

Cardigan:
Zebran jag flådde med mina bara händer, och en curry.
T-tröjan: Dyrt märke. Lite för dyrt för att ni ska förstå hur snygg den är! Matchar zebrapläden.
Vit fläck: Gårdagens tandkräm. 
Min: To gOoD fOr yOu.
Make up: indisk prick mellan ögonen............säger vi. 

Bara kommentea om ni vill ha modetips!!!!

/er modekung


57.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0