2011

2011.
Ack, så tjusigt det ljudar.
Hoppas alla hade ett förträffligt nyår!
Jag var hemma och var sjuk fram till tolvslaget, sen var jag också med. I smyg.

HAHAHA vad kul det hade vart om jag bara va med några, sådär hemligt i smyg.

Har ni tänkt på att allting blir roligare om man gör det i smyg?
En simpel grej som att äta frukost, i smyg.
Ta en tugga på mackan, kolla sig omkring, ta en snabb tugga till.
Kryper under bordet. Tar oboyglaset sakta men säkert och drar ner det under bordet.
tar en snabb slurp. Kolla omkring sig, skeptiskt.

Nu ska jag göra den stora omvandlingen, från grottmänniska till.......något liknande.
Ni kan ju titta på de ursnygga fan-bilderna jag tagit till er tills vi hörs igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0