Tandblekning

Då testar vi tandblekning.
Jag säger vi då jag, enligt mina beräkningar, förstår att ni är andra som också velat prova men inte vågat.
Så jag offrar mig för laget.

Låt oss kalla oss. TeAm LinDa.
Eller nej. super.....allmighty....någonting...power....muscles....ja.

Hur som helst.
Jag ska i varje fall testa och se om det fungerar. Följ mig och jag utlovar ett svar.


Har två betskenor i munnen som inet syns i min superbraiga cam.
Och ja. Jag har klippt mig i en tantig svampfrisyr. Tyckte att det blev bäst så.


Nä ok. det är en hårklämma.

36.

Kommentarer
Postat av: alice

sV; Jag dansar magdans!! (sen håller jag på med poledancing, raggadancehall, bollywood... har dansat streetdance innan, bugg, balett, showdance, breakdance,)

Haha! Ska bli fint att se tandblekningen efter! Även om jag tycker att det redan ser fint ut...? Jag har ju en jävla tandställningsjävel. Icke snüggt!

2011-02-10 @ 22:55:58
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: alice

Jag har dansat i över tio år! Men det är verkligen bara en sak jag gör på fritiden.. inte mitt "kall" eller så... hm. näe.. det finns typ ingenting i Lund.. Jag dansar i Malmö just nu. Går dock på munspelslektioner här! Fast jag suger.. änsålänge! JAG KALLAR ALLTID MIN TANDSTÄLLNING MINA GRILLZ... ! Mest för att jag slipper känna mig dum då. I sommras, när jag jobbade på kalmar slott inom barnverksamheten... fyfan va mycket frågor man fick från ungarna. "Vad har du för nått silvrigt i din mun?" Varför då"? Jag smälte inte riktigt in som slottspiga kände jag.. från det ena till det andra. Hur gammal är du ? :)

2011-02-10 @ 23:12:58
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: alice

Oh... christ! Jag är en nybliven liten artonåring..! ..Som går den estetiska linjen på spyken! What do you do?

2011-02-10 @ 23:26:13
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: alice

Jasså? Men du pluggar inte eller så ? Bara jobbar? Då kanske vi ses . vi köper typ all vår mat på citygross. Jag antar utmaningen! Det blir en hel dans till kinesiska muren! Promise!

2011-02-11 @ 00:00:08
URL: http://alicefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0