Här händer det grejjjjjor

JAG ÄR RASTLÖS!

Herregud vad jag är rastlös.
Jag har en jobbdag den här veckan, har inte vart ledig så många dagar på länge.
Och jag gillar det INTE.

Idag va jag och handlade. Sket i att handla mjök så det räcker ett par dagar så jag har något att göra imårn med.... Jag saknar att jobba. Bli klappad av kunder och prata med alla på jobbet.

ÅH VAD DET HÄNDER MYCKET I MITT LIV JSUT NU!

Jag är inte gjord för att vara ledig länge.
Tur att jag har en rolig helg att se fram emot!




Uppdaterar:

Nu kom Simon hem och hade också köpt mjölk.... vad ska jag då göra imorgon?!!!!?!?!?!


45.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet hur det känns. Men ta vara på tiden då du är ledig, man behöver tänka på sig själv ibland. Lär från proffsen ;) hihi

2011-02-02 @ 01:00:02
Postat av: Linda

Mja, fast jag föredrar nog hellre att vara sysselsatt för då mår jag som bäst :) egentid har jag hellre med nära o kära, en dag räcker för mig.

2011-02-02 @ 08:57:49
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: a

om du är rastlös, tänk på de här!!;

If I looked up the dictionary for "life"

then would i know the meaning of life? ;)

2011-02-03 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0