Ett lyckat förhållande? skit då i morgondagen

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Den töntigaste dagen jag vet! Herregud,
jag sitter och skäms inför imorgon när folk ska springa ut och köpa röda rosor till sina respektive bara för att det är just den 14 februari. Sånt ska man ju inte göra på en viss dag om året, det ska ju komma lite spontat och just för att man själv vill ge något till den man tycker om när man känner för det.

Hittade den värsta presenten av dom alla idag på nova. "kärlekscheckar" HAHAHAHAHAHAH!
I den fanns det saker som:
frukost på sängen (med allt inräknat...)
massage
en heldag med saker som bara DU vill göra, etc etc.

Tänk då om sin respektive slänger fram kärlekshäfet kl 5 på morgonen o vill ha frulle! Vid den tiden delar jag inte ut annan än srtyk! Och då är ju hela häftet falsk marknadsföring med tanke på att jag absolut inte hade genomfört vad som utlovades.
ELLER, en heldag med saker bara JAG vill göra (om jag fått häftet då). Hur jäkla kul hade det vart på en skala då?!?

Vi börjar morgonen med att äta en lång frukost, sen läser vi lite i min favorittidning illustrerad vetenskap och DU ska tycka det är jääävligt intressant! Efter det kan vi ju diskutera vad vi läst tillsammans. Efter det shoppar vi större delen av dagen och fan ta dig om du så håller inne ett gäsp! Efter det ska vi rida. Det är ju inte roligt om bara jag har roligt. du måste tycka det är kul. Efter det skaffar vi barn, han ska heta Stellan. Sen planerar vi inför alla barn vi ska adoptera från hela världen o sen läser vi lite språk sådär på tu man hand. Sen avslutar vi kvällen med att du lagar mat, jag står bredvid och iakttar med det dömmande ögat för jag inte litar på andra människor i köket och sen är kvällen slut och du ska fortfarande tycka det är kul att prata om saker JAG tycker om. Dina åsikter och intressen får inte förekomma såvidare jag inte finner dom intressanta.

SÅ jäkla kul skulle den dagen vara. Och efter en sådan dag kan jag garantera att jag inte skulle ha en respektive efteråt.



Köp inte kärlekscheckar, eller ta emot om du vill behålla din partner!


33.

Kommentarer
Postat av: alice

gav min pojkvän en... faktiskt.. fast inte igår... för ett tag sedan. Nu skäms jag lite...



Även om det bara var en Puss.

2011-02-15 @ 15:59:08
URL: http://alicefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0