Blodiga biffar och postmodernistar!

Godkväll!

Jag fick hoppa in och jobba idag, spaang upp ur sängen av lycka.
Efter jobbet har jag ätit vegetariskt med mycket vitlök.
Någon som vill hångla elleHH???

Nä ok.


Känner mig på ett sånt myshumör idag.
Ska städa mitt rum och mysa ner mig i sängen med någit att knapra på till en riktig tjejfilm.
Kanske SATC säsong 1.

VAD.VET.JAG.


Eller varför inte en blodig biff till alla hannibals verk.

Får se hur jag gör.
Något ni däremot får se är ett postmodernistiskt mästerverk jag gjort till er.
Kolla på den i minst en timme så kan vi analysera och reflektera konstverket.
Vi ses här kl 22:11, ok?????

........





44.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0